niedziela, 23 czerwca 2013

Co sądze o Eleanor ?

Kiedy stałam się fanka One Direction,jedyną dziewczyną była Danielle. Myślałam sobie okej, jego sprawa z kim się spotyka, nie chciałam oceniać jej, skoro jej nie znam ani tym bardziej wizualnie. Czas pokaże.
To normalne, że są młodzi, szukają swoich drugich połówek - jak milion innych ludzi na świecie. Są fani, którzy akceptują ich związki i nie mają nic przeciwko oraz Ci, którzy nienawidzą ich i hejtują. Trzeba jednak czasami odróżnić wyrażenie swojej opinii a hejtowaniem.

Potem pojawiła się Eleanor- Dziewczyna Louis'a Tomlinson'a.
Na początku nic do niej nie miałam, nawet się cieszyłam, że jest ktoś kto wspiera Louis'a i go kocha.
To miłe, kiedy wiesz, że idol, którego cenisz jest szczęśliwy.  Poza tym Eleanor wydawała się  miła i sympatyczna, zupełnie jak Danielle, którą uwielbiam.
Jednak kiedy zaczęłam obserwować ten związek, miałam mieszane uczucia...
Kids Choice Awards- wielka gala, mnóstwo reporterów, paparazzich oraz fanów.
Była Jay- mama Louisa, jej przyjaciel, Danielle oraz Eleanor. Eleanor szła przed siebie, robiąc z siebie nie wiadomo co. Główka do góry, zadarty nosek i idzie, księżniczka. Udaje, że nie zwraca uwagi na kamery, po chwili idzie przed siebie jak na wybiegu ze swoim wyćwiczonym uśmieszkiem, macha do kamer.
Danielle olała wszystko. Nie zwracała uwagi na paparazzich i miała wszystko w dupie.
Skąd u niej taki pociąg do kamer ?

Kolejna sytuacja. Szła razem z Louisem. W pewnym momencie podeszła do Louisa fanka i poprosiła o autograf/zdjęcie. Louis odpowiedział jej "Nie jestem w pracy". Przepraszam bardzo ale od kiedy to co niby kocha jest pracą ? To takie oburzające... KURWA, podchodzi niego fanka a nie śmieć. 
FANKA, KTÓRA KUPUJE JEGO PŁYTY.
FANKA, KTÓRA GŁOSUJĘ NA ZESPÓŁ, ŻEBY ZDOBYWALI WAŻNE NAGRODY.
FANKA, KTÓRA GO KOCHA. I WSPIERA
Co to do cholery ma być ? Wyobraźcie sobie, że wy jesteście na miejscu tej dziewczyny. Jak byście się poczuły, bo ja okropnie. Rozumiem zły humor, słabe samopoczucie. Ale te 3 minuty by go nie zbawiły...
Jednak wtedy miał dobry humor i raczej dobre samopoczucie- był z Eleanor. Są zdjęcia z jego smajlem na ryju. Podobno Eleanor zanim poznała Louisa była fanką 1D. To przecież jedna z nas, powinna zareagować. Gdybym była jego dziewczyną nie pozwoliłabym mu odejść od tej dziewczyny, a za te słowa, które powiedział mocno bym go skarciła. Eleanor miała to w dupie.
Skoro była fanką powinna wiedzieć jak czuje się ta dziewczyna. Jak dla mnie mocna naciągnięta sprawa.
Dziewczyna napisała potem, że nie gniewa się za to, ale napewno było jej smutno. Elżunia nawet nie zareagowała, a powinna według mnie. Kiedy Liam jest z Danielle, zawsze robią zdjęcia i nie odmawiają.

Na internecie krąży filmik. Louis i Elżunia wybrali się Milkshake City.
On wyluzowany, rozmawia przez telefon. Jest bardzo miły dla fanek, uśmiecha się do nich i nawet rozmawia z nimi. Zamawia też shejki. Elżunia, dama jakich mało stoi oparta o stół, oczywiście nadąsana jak zawsze.
Nie zwraca uwagi na fanów. Ale kiedy zaczęły do niej zagadywać, wstała z odwróconą głową i podeszła do Louisa. Powiedziała mu coś, po chwili wyszli.
MÓJ KOMENTARZ DO TEGO ? -Wyżej dupę sra jak ma. Moze i być nieśmiała ale odezwać to się chyba potrafi i uśmiechnąć, a nie robić z siebie nie wiadomo kogo.

Często podkreśla, że nie jest z nim dla pieniędzy. To jak nazwać to, że zawsze kiedy są razem paparazzi robią zdjęcia tylko w sklepach ? Louis należy do osób, które niczego nie żałuje swoim bliskim, potwierdza to także jego mama. Lubi sprawiać przyjemność bliskim. Eleanor świetnie to wyczuła i dostrzegła.
Nigdy nie widziałam ich zdjęcia w innym miejscu niż galeria handlowa.
Elżunia chodzi po sklepie, bierze to co jej się podoba a Louis ? spełnia jej zachcianki. Potem wracają do domu/hotelu obładowani jej rzeczami. Louis robi w tym czasie za tragarza. A Elżunia szczęśliwa, że znowu ma nowe szmatki.
Raz kupił jej buty, za bardzo dużą sumę. To miłe, ale na chuj zrobiła fote i opublikowała ją w internecie ?
Chciała się wywyższyć czy pochwalić ? Miłości nie można kupić. Chyba, że Louis to jej sponsor. to rozumiem.
-->LOUIS TO JEJ KARTA KREDYTOWA. <--

To wszystko co jest napisane wyżej to tylko pikuś w porównaniu z tym, co zrobiła z Lou.
Wszyscy mają wolność słowa. Jedna dziewczyna wyraziła swoje zdanie o Elżuni. Nie był to żaden hejt ani nic obraźliwego. Po prostu napisała to co myśli, a przecież nikt jej tego nie zabroni.
Jednak Louis zaślepiony Eleanor, napisał tej dziewczynie, że nie jest prawdziwą fanką One Direction.
Po prostu ja wyzwał. Dlaczego ? Ponieważ nie lubi Eleanor ?.
KURWA A KIM ONA JEST ? FANKĄ ELŻUNI CZY 1D?
Takich dziewczyn jest więcej. - piszą co myślą o Eleanor. A Louis blokuje je albo pisze nieprzyjemne wiadomości. To przykre, bo to przez fanki ma co jeść, bo w końcu kupują te cholerne płyty.

Był kiedyś trend o Lou i Hannie, byłej dziewczynie Louisa. Eleanor zobaczyła to i zadzwoniła z płaczem do Louisa (nie jestem pewna, piszę ze źródeł). To takie dziecinne.
Louis unfollował (nie wiem jak się to piszę) Hannę. Gdyby nie Hannah, nie był by w One Direction, bo to przecież ona go namówiła, żeby poszedł. Jak można tak olać kogoś takiego ? Przecież to ona po części stworzyła 1D, bo gdyby nie namówiła Louisa do pójścia na kastingi, nie przeszedł by dalej i najprawdopodobniej 1D by nie istniało. Więc gdzie ten szacunek ?
Wracając do tego... Dużo osób piszę, że woli Hannah od Eleanor. Dlaczego ?
Hannah zawsze była miła dla fanów, odpisywała na wiadomości, nie wywyższała się, fanki ją kochały i kochają do tej pory.
A Eleanor ? Wiadomo, rozkapryszona materialistka, z wielkim EGO.

Po co dziewczyny zakładają jej fancluby ? Przecież, nie jest żadną osobowością.
Gdyby nie Lou nikt by nie wiedział kto to jest Eleanor Calder. hmmm ?
Zadam pytanie: Jest ją za co podziwiać, oprócz tego, ze ma sławnego chłopaka?
Wiele ludzi podnieca się jaka to ona piękna, zgrabna i urodna. Jest wiele innych dziewczyn, o wiele ładniejszych od niej. Im też założycie fanclub, bo są piękne ? No własnie, NIE. Więc po co zakładacie Eleanor ? Możecie ją wspierać -43709 kont to za mało musi być 984372739, ale ona i tak ma to w dupie ;)
Nic nie osiągnęła, jest zwykłą przeciętną dziewczyną, która studiuje na uniwersytecie w Manchesterze.
Pracuję w sklepie, roznosi towar. Super, macie ją za co podziwiać, naprawdę.
Pewnie niektóre są oburzone, bo przecież Perrie i Dan to też dziewczyny chłopaków i też mają fancluby, to czemu Eleanor mieć nie może ?
DANIELLE-. Ona wiele osiągnęła zanim związała się z Liamem, on nie jest jej potrzeby do promocji, ponieważ już wcześniej była świetną tancerką. I nawet Ci, co nie są fanami chłopaków podziwiają ją, bo świetnie tańczy. To wystarczający powód chyba, prawda ?
PERRIE-. Na nią to najwięcej hejtów leci. Ale równiez osiągnęła dużo. Wygrała wraz ze swoim zespołem brytyjski X Factor. Niedługo wyda płytę. I to się działo o wiele wcześniej, zanim zeszła się z Malikiem.
Jest sławna i rozchwytywana. Zayn nie jest jej do niczego potrzebny, w sprawach biznesowych. Jedynie może pomóc i doradzić, a tak to sama wszystko osiągnęła.
A Elżunia ? Znana z tego że Lou jest jej kartą kredytową . Jak wspominałam wcześniej, gdyby nie Lou nie wiedzielibyście kim jest. ;)
Rozumiem fancluby dla Perrie i Dan, ale Eleanor ? haha. Bez komentarza :)

Są osoby, które spotkały Eleanor. Część z nich pisze, że jest fajną i sympatyczną osobą.
Inni zaś co ją spotkali nie mają o niej dobrego zdania. Coś w tym musi być, bo przecież bez przyczyny nie wymyślili by tego ?

+Eleanor zmienia Louisa. Kiedy jest przy niej, nie zwraca uwagi na fanki, ma na nie wyjebane-mówiąc krótko. Jak można mieć sumienie pisać nieprzyjemne wiadomości typu "nie jesteś prawdziwą fanką, ponieważ obraziłaś moją dziewczynę!" To przykre, bo ta fanka kupuje płyty i ich wspiera, a nie jest fanką Eleanor, nie każdy musi ją na siłę kochać. Tych dziewczyn jest o wiele więcej.
Louis nie ma czasu dla fanów, ponieważ daje go Eleanor.
Ale Liam ma czas dla fanów, co chwilę robi twitcamy, followuje fanów na twitterze i inne rzeczy.
Po porostu ma czas na wszystko, bo wie ile znaczą fani w przeciwieństwie do Louisa.
Skoro Liam miał czas dla Danielle i fanów, czemu Louis nie może go znaleźć ?
Mam nadzieję, ze zrozumieliście o co mi chodzi.
++Kiedy Louis był z Hannah, był inny. Można to dostrzec łatwo. Nawet na zdjęciach z nią widać jest szczęśliwy.
Kiedy robi zdjęcia z Eleanor, ma taki sam uśmiech na każdym zdjęciu - wymuszony.

Ostatnie pytanie: Co zrobicie, kiedy oni zerwą ze sobą ? Dalej będziecie ją kochać ?
Czy jeżeli go zrani, dalej będziecie prowadzić o niej fancluby i pisać jak ją kochacie ?
Pewnie wasze zdanie będzie takie: "Jak mogłam tego nie zauważyć ?" albo "Wiedziałam, od początku mi nie pasowała" Ale to wasza sprawa, skoro ją tak bardzo kochacie, wmawiajcie sobie dalej.

To tylko moje zdanie, nie musicie mnie popierać. Napisałam to co myślę o niej.

2 komentarze:

  1. A masz może linka do tej strony co lou pisał do fanki ze nie jes prawdziwa directioner? Proszę odpisz :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przykro mi, ale aktualnie nie mam. postaram się poszukać i ci podam. :)

      Usuń